måndag 9 juni 2008

Nationaldagen
Nationaldagen firade jag ihop med
Marilyn Monroe, becks granne, indianer, kossor,
en gammal dam med katt, fotbollssupportrar..
Heja Heja Sverige !!!
en julgran som sen blev påsk...., en glass och häxor.......
Magnus uggla var även med, och polisen som höll koll på oss.....
vi firade med godis, pizzabullar och kaffe och super goda hembakta kakor.....mums....
och ur skogen kom även shrek på besök......
vilken snygging eller hur??

Det var en lyckad maskerad.....på nationaldagen....


När jag var i Flen var jag på Hallongränd 4 och hälsa på.
Blev bjuden på mat....mmm så gott med kebabspett, klyftpotatis, tzatziki........
På kvällen följde jag med och titta på när mitt brorsbarn
åkte på sin nya cross motorcykel hon fick förra veckan...kolla vilken hoj....fin va??

Kram från spånga lyan


2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Va fin du va som Shrek. Önskar jag hade sett dig. Ungens cross är väl läcker. Vilken dröm för en 12-årig tjej, va?
Kram från Svääägerskan

Birgitta sa...

Visst var det roligt på maskeraden?
Vi syns i helgen på campingen. Ska bli roligt att träffas igen.
Hoppas på sol och bad.
Kram björklyan