onsdag 9 juli 2008

När vi var i Flen i helgen firade vi min pappas och min födelsedag och även morsdag.
Vi var på hallongränd 4 och grillade.
jätte gott med
fläskarre, färsk potatis, tzatsiki och grillade grönsaker
Efter maten blev det kaffe och mammas goda morotskaka.
Jag fick den här fina kronan med blomman av familjen på hallongränd 4
(fick själv vara med och välja *ler*)

Av min mamma och pappa fick jag pengar och den här fina servett hållaren
En jätte trevlig kväll som vi avsluta med youtube festival..alla önskade låtar, så det blev en salig blandning med musik..

mamma fick en orkide som morsdag present, hon älskar orkidéer och hon har verkligen gröna fingrar när det gäller dessa blommor.

Pappa fick pengar av oss, för han ska köpa en ny digital kamera

Kram från spånga lyan


Inga kommentarer: