torsdag 4 september 2008

Paket med posten.....
Efter att ha varit inne i två dagar, med förkylning och hosta.....så när det blev en så fin höstdag idag, så var det bäst att passa på att gå ut och gå en liten promenad......det blev en sväng till Erikshjälpen .......
en blom kruka, ett barn pussel blev fyndet idag.
Innan jag gick ut kolla jag om jag fått någon rolig post och i dag har nya lantliv kommit och så låg det ett paket där....åhhh vad spännande.....var tvungen att öppna på en gång......och i paketet låg den här gulliga tröjan från min mamma......den har hon stickat när de var iväg på semester i dalarna.....
visst är den fin....
Hon är toppen min mamma
Den kommer att bli jätte bra till underverket
Kram från Spånga lyan




4 kommentarer:

qvinnamittivitt sa...

Koftan blir nog urgullig på underverket...

Gårdsromantik sa...

Jag har sparat en sådan där tröja som svärmor gjort - så sött att dekorara med.

Kram Maud

Diverselådan! sa...

Vad fin "våran" bebis kommer att bli.
Kram från Svägerskan

Ulrika sa...

Kan inte annat än hålla med, vilken toppen mormor!!

/en annan gravido :-)