torsdag 13 november 2008

Nu är jag tillbaka igen...*ler*
Här i spånga lyan har det hänt mycket sen jag skrev sist......
En infektion i kejsarsnittet, gjorde att jag fick tillbringa några nätter på KS igen och har sen dess tillbringat många timmar hos distrikssköterskorna på Spånga vårdcentral.
Tjejerna där har varit helt underbara.
Hoppas att det är sista besöket hos dom på måndag.
Många som har varit på besök för att titta på vårat underverk och med dom massor med fina presenter till lilla Philip. (bilder kommer senare)
Mitt i allihop så har spånga lyan flyttat till huset brevid och blivit till en tvåa, jätte skönt med några kvadrat större.....*ler*
Och hur mycket saker kan man ha på 35kvm, tycker har packat hur mycket kartonger som helst
men med en underbar familj som hjälpte till vid flytten så gick allt jätte bra.
Några besök på IKEA har vi hunnit med också, för att inhandla köksbord, stolar, säng och sänggstomme (bilder kommer senare)
2 månaders kontroll med lill prinsen och allt var bra med honom......han charma läkaren med att skratta åt henne....
och här en bild på charm trollet

Hej så länge

3 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Gu, va söt o go han är, våran (min) lille prins!
Kram från moster Annette

stina sa...

Men hejsan!!!
Har funderat på vart du tog vägen!
Vilken otur du har haft men hoppas att det är över nu ....
Vad skönt för er att få lite större ! Ja det är otroligt vad mycket grejjer man sparar ...jag tycker att jag rensar ofta och mycket men det märks knappt!!! (kan bero på att jag är jätteduktig på att shoppa!!!)
Vad söt han är din lilla prins ...
Ha det så bra !
Kram Stina

qvinnamittivitt sa...

Du är förlåten eftersom du gav en sån underbar bild *ler*
Kram Mari