fredag 12 december 2008

Tomte fotografering........
En tomte dräkt till Philip har inhandlats
och
förra helgen plocka vi fram kameran för att fotografera tomten till en julklapp.
Men Philip var inte lika samarbetsvillig som sina föräldrar......*ler*
Vi försökte med allt för att få honom att skratta.
Han fick sitta i knä, ligga på sängen,
vi lirka med olika leksaker.....
men nej nej.....de flesta bilder såg ut så här och vi tog MÅNGA bilder.......så det får bli en gråtande tomte i år.......

MEN så fort tomteluvan åkte av och jag fick sitta i mammas knä då blev jag glad......
vem har kommit på att man ska ha mössa på sig inne......
Jag bara undrar.....???


Hälsningar från Philip

5 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Minsta och sötaste tomte jag sett. Min prins Philip är lika go' som alltid. Nu längtar jag till jul, då vi får träffas.

Diverselådan! sa...

Kram!

stina sa...

Vilken gullig liten tomte du har!
Klart att man inte ska ha mössa på sig inne!
Kram stina

Birgitta sa...

Stackars unge han undrar väl vad ni håller på med *L* Men söt är han i tomte kläderna också.
Jag tvingade på hundarna glitter och luva så jag ska väl inte säga så myckat..
kram från oss på björklyan..

qvinnamittivitt sa...

Vad är en tomteluva mot mammas knä och kärlek????
Kram på er!