söndag 30 december 2007

JUL I FLEN
Nyss kommit hem med tåget från Flen, där vi har firat jul med mina föräldrar.
Glögg med Mandel och russin, Kalle anka och God jul mat.
Tomten kom med en ny mössa till mig.
Juldagen var vi hemma på fest hos min bästa vän i björklyan, oj oj vad gott med rödvin.
En jätte trevlig kväll.
Har träffat min två gudbarn när jag varit hemma i Flen, oj oj vad dom växer fort.
Vi har bott på Hallongränd 4 när vi varit i Flen, har "vaktat" deras hus och tagit hand om kaninerna när dom varit i Thailand.
Mysigt att bo på landet i hus, va lite mörkrädd dom första dagarna.
Sen gick det bra.
Vi hann träffa familjen på Hallongränd 4 innan vi åkte hem till Stockholm igen.
Vi käka pizza och fira min bror som fyllt år och sen fick mitt brorsbarn lite julklappar.
Vi har hunnit med en hel del under veckan i Flen
Nu är vi tillbaka i spånga lyan igen.
Borta bra med hemma bäst.


Önskar er alla ett Gott nytt år.


1 kommentar:

stina sa...

Kul att din jul har varit bra! Gott nytt år! kram Stina