söndag 16 december 2007

Lucia

I veckan var det Lucia
Vi firade Lucia med alla våra föräldrar på skolan.
Eleverna sjöng och vi fikade sen med pepparkakor och jätte goda Lussebullar.
Den här fina brickan, med alla ljus fick jag av en elev.

Jag och min vän BZ har varit på

Stadsmissionens second hand affär vid odenplan.

För alla loppis älskare så är det ett måste att besöka denna affär.

Ordning och reda

Bra priser

Jätte Trevlig personal

Jag hittade det här röda fina julfatet

Med mandel och röd rosett så kom en av mina tomma glasbukar till användning nu i glöggtider.

Önskar er en jätte bra vecka

Kram



1 kommentar:

Victoria sa...

Vi här nere hade aldrig något Luciatåg :( Och det kommer bli träkigt med en jul utan faster kerstin i år! men vi ses nästa år, och då är jag väl lika brun som en pepparkaka, Hihi :) kram från wictoria