lördag 8 mars 2008


Hej alla bloggare

Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll härifrån.......

Jag har inte mått så bra, mest kräks och varit trött men av naturliga skäl.

Vi ska ha en bebis i september

och den har vänt upp och ner på hela mig under hela februari...

Men nu mår jag mycket bättre och ska försöka att göra lite inlägg här, men tittar mest på barngrejor på nätet.

Det är vårat första barn

och det är verkligen spännade att titta på alla gulliga saker som finnas att köpa.

Må så gott

Kram från Kerstin

4 kommentarer:

stina sa...

Men vad kul!!! Jättegrattis! Jag lovar dig att det är värt att kräkas lite.....ja det finns hur mycket fint som helst att köpa till bebisar ! Sköt om dig ...
Kram Stina

Diverselådan! sa...

Ja, gissa om vi väntar på "våran" lilla unge! Man kan ju knappt bärga sig.
Kram från Svääägerskan

Birgitta sa...

Det var på tiden att du skrev. Började att bli orolig *L*
Hoppas att du kommer att må bättre men det är det värt att må skit ett tag man vet ju ialla fall varför man mår dåligt.
Ska bli kul att träffas snart.
KRAMAR frän björklyan..

Maria sa...

Roligt!
Grattis - hoppas att allt går bra!