måndag 26 januari 2009

REA
För ett tag sen var Philip och jag och käka lunch med vår vän BZ i Vällingby.
Vi åt grekisk mat och Philip fick nöja sig med en flaska ersättning,
men han lika var glad för det.
En jätte trevlig eftermiddag.
När vi suttit i flera timmar och pratat så gick vi en sväng till Hemtex.
BZ köpte påslakarn som var jättefina och billiga.
Jag hittade en duk med detta mönster...

var bara tvungen att köpa den, lite ful snygg.......men ett häftigt mönster.
När jag kom hem så blev en duk till två....
så både köksbordet och vardagsbordet fick varsin duk.
[ vi har barkök, så vi har köksbord och vardagsbord i samma rum]
Det blev jätte bra till vår bruna, gröna, vita inredning.
KRAM FRÅN LYAN

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Låter bra- Är nyfiken på eran nya lya. Synd att jag blev sjuk men kommer när jag har piggnat till det LOVAR jag.
Kramar på er
Från Björklyan

Helena sa...

Åååå, vilket jättehärligt mönster! Riktigt härligt 70-tal! Trevligt oxå när man kan komma över nåt fint till ett bra pris!
Ha det gott! //Helena

Birgitta sa...

Hejsan!
Har en utmaning åt dig på min sida.
Kram Björklyan