fredag 30 januari 2009

Utmaning

Har fått en fin utmaning i från min vän

Tack så mycket


Så här går utmaningen till:
1. Placera ovanstående banner i din blogg.
2. Lista tre saker ppå din kropp som du är särkilt nöjd med.
3. Länka till den du blev uppmanad av.
4. Skicka vidare utmaningen till tre personer
som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.




Mina 3 kroppsdelar

1. Min midja, trots att det är svårt att visa den pga av magen *ler*

2. Mina naglar, nu när jag slutat bitit på dom

3. mitt hår nu när det änligen har blivit långt




Jag skickar vidare utmaningen till


för att hon kämpar med sin vikt
Lycka till



För att hon trots motgångar med sin drömlokal kämpar vidare.



Hallongränd 4

för att hon har så rolig läsning på sin blogg




Lycka till tjejer

2 kommentarer:

stina sa...

Ush ....vad svårt , jag måste tänka lite !!!
Kram Stina

Diverselådan! sa...

Jodå, jag antar utmaningen. Måste fundera litet bara...
Kram från Svägerskan