söndag 14 oktober 2007

Rättviks Marknad
Förra helgen på fredagen tog jag och min kille direkt bussen till Leksand, där min pappa hämtade oss.
Vi åkte till stugan som pappa hyrt i Gesunda, han bodde granne med Tomteland och stugan vi bodde i var lite tomtelik.
Lördagen tillbringa vi på marknaden......oj oj mycket saker att kolla på.
Min kille köpte en jätte fin tröja

På söndagen åkte vi med liften upp på Gesunda berget.



Vi var inte ensamma på berget...utan en massa cyklister!!
Dom cyklar nerför berget och åker upp igen med liften.....om och om igen.....
Men vi höll oss till att kolla på utsikten.

¨
Visst är det fint.....
Önskar er alla en jätte bra vecka
// Kerstin





4 kommentarer:

Handplockat sa...

hej hopp
delar ditt intresse för nyckalr och prickiga saker

ha det bäst

Ankan sa...

Hej! Tack för besöket på min blogg!
Vilken mysig hösthelg ni verkade ha. Själv var det länge sedan jag gjorde en utflykt, men det blir nog en kort visit till Avesta i helgen! Nya soffan ser mysig ut och soffbordet ser charmigt ut. Ser också att du gillar gamla nycklar :) /Ankan

Ankan sa...

Vad trevligt att få vara länk på din sida, ser jag nu! Det tackar jag för :)

Lantliga drömmar sa...

Hej! Tack för besöket! Ja, gamla bruksföremål är härliga tycker jag med! :-)

Så många olika nycklar du har! Jag gillar också gamla nycklar, tycker de är så charmiga!

Ha en bra fortsättning på veckan!