fredag 4 januari 2008

Badrum i svart
Har länge funderat på att byta färg i badrummet.
Så efter några dagar med magsjuka så slog
shopping abstinensen in.
Igår åkte vi till Barkaby och inhandlade
nytt duschdraperi, nya handdukar, badrumsmatta och
lite små plock som ska göra det lite små mysigt.
Badrummet har i många år gått i kärlekens färg,
jag har varit så nöjd med det.
Därför har det tagit så lång tid att byta till något annat.
Nu är det med skräck blandad förtjusning *ler* som
vi har inrett det vita badrummet med svart.
Men faktiskt så känns det bra.
Ska inhandla lite mer små detaljer som ska piffa till det lite
extra.
Kram till er alla

3 kommentarer:

stina sa...

Ja det är kul att ändra lite! Jag var nere i Spånga idag och såg att garnaffären ska upphöra så det är 50% på allt! Fyndade lite band, Vet ju inte var i Spånga du bor men ett litet tips iallafall ...fast du kanske redan har upptäckt det! Jag har förstått att du jobbar i en skola och blev lite nyfiken var!? Själv så jobbar jag i Hyllingeskolan i Hjulsta! kram stina

Birgitta sa...

Det är alltid skoj att göra om.Ibland behövs det så lite.
Kram från björklyan

Birgitta sa...

Idag har jag köpt vit porslins hjärtan åt dig. Köpte åt mig med för att dom var så fina.
Kram Birgitta i björklyan