fredag 18 januari 2008

Terapi

Äntligen helg, skönt att få gå hem från jobbet
och veta att man är ledig i två dagar.
På vägen hem så gick jag in på Myrorna i Sundbyberg.
Jag tittade en liten stund, när telefonen ringde......
Min kille ringde och fråga
- Var är du?
När jag titta på klockan va klockan 6......
jag hade varit på myrorna 1 1/2 timme.
Jag tyckte jag bara varit där en liten stund........*ler*.
Så jag betala mina fynd och längtar redan till nästa fredag,
så jag kan gå dit igen *ler*
Det är verkligen bra terapi att gå på myrorna efter en veckas tyfft jobb.
Jag hittade en fin rund Zink burk
Passar perfekt med mitt rödprickiga tema
som för närvarande hägrar i mitt kök.
Fyndade även i veckan röd prickiga köks handukar som passade bra här hemma
Så här fin blev burkan med en röd prickig servett i och lite påsar med kryddor.
Nu ska jag ut och fynda mera....ska en sväng till Erickshjälpen i Spånga.
Önskar alla en jätte mysig helg och ta hand om era nära och kära.
Kerstin

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Jag vill också gå dit. Måste komma och hälsa på så att vi får springa runt oxh fynda lite på loppisar.
Kram björklyan " Birgitta "

Lotta sa...

Du har så rätt så i ditt antagande! Jag älskar hjärtan! :-)

Smideshjärtanen i min banner har min pappa gjort. Han är smed. Jag och maken fick dom i bröllopspresent när vi gifte oss för lite mer än 14 år sedan. Vi älskar dom! Pappa höll ett fantastiskt tal också där han påtalade att vi skulle gå och dra och slita i varsitt hjärta när vi någon gång blev irriterade och förbaskade på varandra. För då skulle de två sammanlänkande hjärtanen påminna oss om att vi hör ihop för livet, att vår kärlek är tålig och hård som stål, och att ingenting kan få oss att gå isär.

Hälsn
Lotta

stina sa...

Ja på loppisar kan man gå många timmar! Nu måste du visa om du gjorde några fynd på Eriks.... också! Kram Stina