onsdag 28 november 2007

Besök i Flen

I helgen har vi varit i Flen på Kalas, mitt brorsbarn har fyllt 12 år.
Hon fick en CLASH tröja av oss.
Och vi fick jätte god tårta...:)
Vi passa även på att besöka min vän på Björkgränd när vi var i krokarna.
Vi var tvungna att kolla in deras ny renoverade hall, den blev verkligen bra.
Jätte fräsiga tapeter.
Och så här fint var det innan man kom in.....
När vi var i Flen så var det Loppis på folkets hus.
Självklart så gick vi dit en sväng.....
fyndade det här fatet för 25 kr

Julen närmar sig och jag som inte varit så "julig" av mig(på sin höjd en julstjärna) har verkligen inspireras av alla er andra som pysslar och fäjar till jul.

så nu har även jag julpysslat och så här blev det..:)

Dom röda kottarna fick jag av min mamma och pappa när jag var hemma i Flen, dom har inte någon julgran inne på julen och behöver inga julgranskulor längre.

Så en påse med röda och silver kulor följde med till Stockholm.

KRAM




3 kommentarer:

Birgitta sa...

Vad roligt att du tog en bild utanför hos oss. Kul att du också börjar att tycka om julen man kan kanske köpa en tomte till dig ? *L*
Kram Björklyan

Diverselådan! sa...

Visste inte att du gjort fynd på loppisen. Vilket fint fat. Tur att nån tog kort på tårtan också.
Kram från Sväägerskan

Diverselådan! sa...

Glömde säga att den där Clash-tröjan nog snart kan stå av sig själv. Den verkar hon ha på sig dygnet runt. Hahaha!
Kram igen!