fredag 2 november 2007

Fredag i Spånga

Idag har jag varit kompledig från jobbet.
Jätte skönt att få ligga kvar i sängen och läsa lite, sen äta frukost när man vill.......
Jag tog pendeltåget till Jakobsberg för att titta i den gulliga butiken Elsa och jag, men inga fynd där idag.När jag var tillbaka i Spånga igen, så var jag tvungen att titta in på Röda Korsets Secondhand affär......=)

Och där fanns dom =).....assietterna till min gröna muggar som jag köpte på Erikshjälpen igår.......lite kul.....
Önskar alla bloggare en trevlig helg.
Kram Kram Från Spånga Lyan

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Men guu, vicket flyt. Skönt för dig att få vara lite ledig nån dag. Jag ska snart vara ledig och ha en "nätdejt".
Kram från Svääägerskan

stina sa...

Ja röda korset är oxå ett litet fyndställe ,jag var där för 2 veckor sen och fyndade ett "silver" fat för en tjuga! Kram Stina