tisdag 13 november 2007

Nycklar
Jag har sparat på gamla nycklar i många år,
men sen jag flytta till Stockholm har det varit svårt att få tag på billiga nycklar.
I Flen kunde man hitta nycklar från en 10 upp till 50 kronor.
När jag flytta till storstaden var jag runt till olika antik affärer och kolla vad nycklar kostade......allt mellan 300 till 500 kr för en stor nyckel.
Så det har inte blivit många nycklar sen jag kom hit.
En kväll läste jag om en tjej på en annan Blogg som hade fyndat gamla nycklar på Tradera.
Jag fastnade på Tradera flera kvällar och sökte efter gamla nycklar och jag har hittat massa fina, men jag tror att även andra har kommit på att det är kul med gamla nycklar....för något billigt fynd har det inte blivit....än.
Jag söker vidare och hoppas att fyndet dyker upp snart
Den här nyckeln och låset är från min
mormor och morfar

Den här nyckeln fynda jag när jag bodde i Flen
Till alla er från mig
Go natt

2 kommentarer:

stina sa...

Vad kul med gamla nycklar! Men det verkar som att Tradera är fel ställe att leta på ...vilka priser! Kram Stina

Diverselådan! sa...

Vill se din nyckelsamling på söndag! Kram från Svääägerskan